Ekrany LED cieszą się ciągle dużym zainteresowaniem w branży retail. Ostatnio mieliśmy okazję zainstalować kilka nośników LED w galerii handlowej Novy Smichov w centrum Pragi.
Ciekawym rozwiązaniem jest narożny ekran o rozstawie pikseli 2.6 mm o wymiarach 1.5 m x 3 m umiejscowiony na wprost wejścia sklepu, który pełni rolę głównego nośnika reklamowego.
W strefie z obuwiem sportowym stanął ekran LED o rozstawie pikseli 2.6 mm o wymiarach 0,75 m x 2,75 m. Wśród nośników reklamowych jest także monitor LCD 55” o podwyższonej jasności ulokowany za kasą w strefie koszulek polo.
Wszystkie zamontowane przez nas nośniki są kontrolowane z serwerowni z wykorzystaniem playerów i oprogramowania do zarządzania wyświetlaną treścią firmy BrightSign oraz transmitera sygnału HDMI firmy Kramer.
Fani znanej marki odzieżowej LACOSTE mieli szansę zrobić pierwsze zakupy w nowym sklepie z okazji tegorocznego BLACK FRIDAY. Z pewnością wystrój wnętrza wraz z digitalowym kontentem uświetnił debiut marki LACOSTE w stolicy Czech.